Jordgubbar nom nom

Hej på er!
 
Nu är jag hemma, jag sov hos Sandra i natt med Emma och Amanda också. Vi hade grymt kul, har saknat dem för det var sjukt längesedan jag träffade dem, förrutom Amanda då. 
Men jag ska berätta mer om gårdagen/kvällen/natten lite senare. 
 
Jag var ju i skärgården i veckan också, tyvärr var internet jättesegt så blogg.se- appen fungerade inte. Men ska skriva lite mer om det senare också.
 
Idag däremot när jag kom hem från Sandra så badade jag lite i poolen och solade. Så sjukt varmt idag, härligt! Efter lunch åkte jag och pappa in med lilla sportbilen och handlade, så underbart. Ner-cabbat och allt. 
Vi handlade med oss jordgubbar hem och gjorde lite jordgubbs- smoothie, åhhhh såå gott!! Jordgubbar är verkligen sååå gott så det inte ens går att förklara med ord. 
 
Resten av dagen ska jag väl bada och sola lite och bara ta det lugnt, blev inte så himla mycket sömn i natt hehe så det behövs nog :)
Tog lite bilder när jag och pappa åkte lilla bilen. Extremt dålig kvalité men så är det bara. 
Smutsig spegel kanske?
 
 
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback