Så mycket idéer, så få inlägg

Hej kära läsare! ♥
 
Jag önskar att jag hade mer tid för bloggen just nu, för blogga är något jag verkligen älskar. Jag gör det inte bara för er skull, utan för min egen också. Jag bloggar för att kunna skriva ner mina tankar jag har, eftersom jag har så otroligt mycket idéer i mitt huvud. Har alltid haft det, kan ha ett helt inlägg i huvudet som snurrar runt. Och då är det jätteskönt att bara kunna skriva ner det. Och senare i livet kunna gå tillbaka och läsa vad man skrev. Och hur man utvecklats, för utvecklas gör man i nästan allt. Även i att blogga. 
 
Nu har jag en del inlägg på gång som jag bara måste få skriva ner, det har bara inte blivit så ännu. Men jag ska göra det, när jag har lust och tid. 
 
Idag är det väldigt härligt väder, solen skiner och temperaturen är över tjugo grader. Väldigt härligt, om ni frågar mig i alla fall. Så idag blir det sola och bada för det mesta. Ska försöka göra en sommarvideo som ni ska få ta del av någon dag också, och så ska jag försöka ta lite bilder. Kan nog låna pappas systemkamera, för jag antar att det är roligare med fina bilder än suddiga mobilbilder? För nu vill jag verkligen försöka få mina inlägg så fina som möjligt. Så att jag kan få lite fler läsare möjligtvis. Och ni ska veta att jag blir såååå glad om ni lämnar en kommentar. Varenda kommentar betyder verkligen jättemycket, så kommentera gärna mycket för då blir jag ännu mer peppad!
 
Kommer även en videoblogg senare idag för jag har en del och berätta, så håll utkik. Men just nu ska jag avrunda detta inlägg, för det känns som att det blev rätt långt. 
Vad ska ni göra idag? 
Fotograf: Jag
Ingen redigering. 

Kommentarer
MartinaOlsson säger:

hej! allt bra? :)

2013-07-13 | 12:37:14
Bloggadress: http://martinaolsson.myshowroom.se
Silvia säger:

Fin blogg, kika in på min blogg med ;)

2013-07-13 | 20:07:54
Bloggadress: http://www.nattstad.se/SilviaS
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback