Stretch

Idag har jag haft en väldigt skön dag måste jag säga. På förmiddagen tog jag och syrran en promenad på 40 minuter. Efter lunch så tränade jag ett pass, jag ska berätta mer om det senare för jösses vad trött jag blev...
När jag hade fixat i ordning mig osv. så åkte vi in till stan och åt lite mat, sedan hämtade vi upp farmor på tågstationen som har kommit hit nu. För er som inte visste så bor min farmor uppe i Norrland. 
 
Hur som helst så åkte vi hem efter det och när vi kom hem så stretchade jag ett tag. Såå skönt.
Borde göra det oftare, men en sak som jag tycker är så fruktansvärt synd är att jag sträckte en muskel i vintras vilket gör att jag inte kan stretcha den så himla mycket. Och sträckningen hindrar mig från att uppnå ett av mina nyårslöften, att kunna gå ner i split. Det är så trist. :( Men jag kan fortfarande stretcha spagat, inte båda benen dock utan bara ett. 
 
Hur som helst ska jag nog troligtvis kolla lite på PLL nu och bara ta det lugnt. Kram♥
Untitled | via Tumblr
Bild från weheartit. 

Kommentarer
Caroline Blomberg säger:

sv; åh tack så mycket! :)

2013-07-17 | 20:44:52
Bloggadress: http://carolineblombergs.se
svea ~ maviedesvea ★ säger:

sv: låter bra, imorgon åker jag och min pojkvän upp till Umeå, sen på fredag följer jag med hans familj på någon marknad och sen på lördag följer jag med han och hans familj upp till Åselemarknaden!

Svar: Va kul :)
Jennifer

2013-07-17 | 22:13:15
Bloggadress: http://maviedesvea.blogg.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback