Skärgården

Godkväll fina bloggläsare!
 
Vad har ni hittat på ikväll? Själv har jag käkat lite grillat med familjen och bara tagit det lugnt. Sitter just nu på mitt rum och lyssnar på lite musik, ska snart kolla på ett avsnitt av PLL och bara mysa. 
Imorgon ska jag inte göra så jättemycket precis, ska väl gå ut och gå lite om vädret tillåter och så ska jag packa. Ska nämligen till skärgården i veckan, tills på torsdag. Ska försöka mobilblogga lite om nätet inte är huuur segt som helst. Men jag tänkte i alla fall göra lite tidsinställda inlägg till veckan så att ni har lite rader att läsa trots att jag inte är hemma. 
 
Kram♥
Instagrambild. Suddig och fin, yesbox. 
 

Kommentarer
☆Z I N J A☆ säger:

mys med pll och fin bild:)

2013-06-29 | 22:48:01
Bloggadress: http://zinja.blogg.se/
☆Z I N J A☆ säger:

svar: ja älska b&j:D

2013-06-30 | 00:30:26
Bloggadress: http://zinja.blogg.se/
Elina Goes Crazy säger:

Åh det låter fett mysigt med skärgården!

2013-06-30 | 17:17:24
Bloggadress: http://elinagoescrazy.blogg.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback