Bananpannkaka- Recept

Jag har hört mycket gott om bananpannkaka senaste månaderna och för någon vecka sedan bestämde jag mig för att testa det. Och jag kan säga att det var mycket godare än jag förväntat mig! Åt det igen här om dagen.
Här har ni receptet för er som kanske vill testa:
 
Du behöver:
En banan
Ett ägg
En skvätt mjölk
 
Gör såhär:
Mixa ägget tillsammans med bananen eller mosa bananen och blanda ner ägget. Stek de sedan på medelhög värme, om du har för hög värme kan de nog lätt bli brända. Servera sedan med antingen bär, frukt, kvarg, keso eller vad du vill! Du får prova dig fram vad just du tycker är gott. 
 
Detta går att äta som lunch också men jag hade det som mellanmål, om du väljer att ha det till lunch kanske du bör ha minst 2 ägg och kanske 1 ½ banan? Du får testa dig fram, beror ju på hur mycket du äter.
 
Sååå gottigt♥
Jag lånade bilden från hannalicious.devote.se för jag kunde inte ta kort på mina, de gick bara sönder haha!
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback