Mello- final ikväll

Nu har jag sovit i en och en halv timma och det behövdes kan jag lova, vet inte riktigt hur många timmar det blev i natt men inte mer än fyra... Så nu är jag i alla fall uppe i snart sex timmar och det behövdes sååå sjukt mycket! 
 
Ikväll blir det tapas och så mello, vet inte riktigt vilket bidrag jag hejar på. Har inte någon favorit direkt däremot tyckte jag State Of Drama och Ralph Gyllenhammar var rätt bra. Men för mig spelar det inte så stor roll vem som vinner, däremot finns det en del låtar som bara inte vill ska vinna! T.ex Ravaillax och Sean Banan, skäms då! 

Kommentarer
Sofia säger:

nä kollar inte på det :)

2013-03-09 | 15:39:11
Bloggadress: http://fames.se/byfia
Lotta säger:

Sv: Jaha men va roligt!! Och häftigt att ni gjorde en sådan i klassen :D och jag håller med dig.. i år har man ingen speciell favorit precis. Många som är helt okej men ingen som är sådär extra bra liksom. :/

2013-03-09 | 17:56:51
Bloggadress: http://olesenstjej.blogg.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback