Min påskafton

Jag hade en jättebra dag igår, mycket god mat och trevligt sällskap. Och denna påskafton har vart helt underbar! Den har nämligen spenderats i skidbacken i Kisa. Det var jättefint väder och superbra snö i backarna, helt fantastiskt! Och när vi kom hem fick jag och lillasyster leta påskägg hihi. Jag fick ett påskägg igår av mormor och ''morfar'' och ett idag av pappa. Nomnom ♥
 
Nu är jag däremot helt slut, man bli trött efter en heldag utomhus i skidbacken. Men kul är det och det är rätt skönt att vara så trött i kroppen ändå tycker jag. 
Ikväll blir det rökt fisk! Sååå gott! Och sen blir det väl massa mys och godis som gäller, har inte ätit något godis under dagen. Tog lite ur påskägget nyss men det blir massa godis ikväll, det är ju påskafton hallå, katastrof om man inte äter godis hihi. 
Lite bilder från gårdagen och dagen. Första bilden är från igår, påskägget jag fick av mormor o morfar. Resten av bilderna är från denna fina lördag.

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback