Min sminkning i lördags

I lördags var vi på 50- årskalas som sagt och jag satsade på en ganska enkel sminkning men eftersom jag väldigt sällan använder mig av ögonskuggor så var det lite ut över det vanliga i alla fall.
 
Men tänkte ändå visa den!
1. En bas bestående av foundation och puder. (Vet att jag ser sur ut hehe) 2. Mascara på. 3. En guldig och brun ögonskugga. (Jag vet att jag egentligen bör applicera ögonskuggan innan mascaran men jag hade egentligen inte tänkt använda mig av någon ögonskugga så det fick bli så)
Slutgiligt resultat, beklagar (som vanligt) för dålig mobilbild. 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback