Påsklov!

Nu är det äntligen påsklov för min del!
 
Detta tänkte jag fira lite genom att göra min kropp glad med lite frisk luft, nämligen en springtur! Jag har inte vart ute och sprungit på sjukt länge eftersom det har vart vinter. Jag tycker det är härligt att få komma ut och träna, snart kanske jag börjar med mina vanliga träningspass utomhus också? Vi får väl se om det vill bli en gnutta varmare. Hur som helst blir det en springtur snart, ska bara låta müslin och mjölken sjunka ner lite först.
 
Det är ju så soligt och fint, riktigt skönt i solen. Hoppas på riktig vår snart! 

Kommentarer
JUNITJEJ säger:

GLAD PÅSK!

2013-03-28 | 22:33:23
Bloggadress: http://www.junitjejen.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback