Gårdagen

Hej på er!
 
Gårdagen var verkligen riktigt bra. Vid fyra kom Amanda, Julia och Emelie hit och de alla hade köpt marshmallows så efter ett tag körde vi chubby bunny som ni ser några inlägg nedanför. Haha det var verkligen så sjukt roligt! 
Sen åt vi lite mat och efter ett tag gick vi ner till en majbrasa. Det var verkligen grymt kul där, och det var så himla många där. Som man inte sett på flera år. Såna som har gått på vår skola t.ex men som har slutat, och så några som gick i min klass men börjat på en annan skola. Och så väldigt många som går i vår klass, men med mina fina vänners sällskap kan det ju aldrig bli tråkigt :)
 
Vi kollade lite på brasan, fyrverkerier och hängde där ett tag. Tror vi kom dit runt åtta och gick inte hemåt försen klockan var tio. I slutet så köpte vi helium- ballonger och andades in det så man låter så himla roligt. Hahahaha det var så sjuuukt kul! Tyvärr har jag varken bilder eller videos från valborgsfirandet. 
Men när vi kom hem myste vi framför en twilight-film, dock skulle Julia hemåt runt tolv. Men Amanda och Emelie stannade kvar och sov här i natt. Vi somnade väl runt två, så jag är inte så jättetrött idag eftersom vi sov ändå rätt många timmar i natt. Jämfört med förra gången i alla fall hehe. 
Min kväll igår var helt grym och den måste göras om, vi får se till att det bli flera såna roliga kvällar! :) Många skrattattacker hade vi iaf men det har vi ju alltid hihi. 
 

Kommentarer
Lotta säger:

Sv: Oh va roligt:) Och jaa, visst är det härligt!!

Och det lät som om du hade en riktigt mysig valborg =)

2013-05-01 | 19:16:09
Bloggadress: http://olesenstjej.blogg.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback