Gråter... Av lycka!

Hej på er!
Jag har som sagt gjort ett inlägg om gröna lund, men jag väntar på att jag ska få fler bilder från mina vänner. Men det verkar ta ett bra tag så jag kanske publicerar inlägget ändå så får ni fler bilder efter ett tag. 
 
Men eftersom jag inte kan berätta om gårdagen i detta inlägg då så har jag inte så mycket att säga. Kanske ska träffa kompisar imorgon men ska höra med några och se om de vill ses. 
 
Men inlägget om gårdagens klassresa till Stockholm och gröna lund kommer innan jag går och lägger mig.
Är absolut världens lyckligaste just nu. Har mått så himla bra hela dagen. Grät av lycka förut. Jaa, har bara gjort det en gång förut så man kan ju säga att jag är lagom lycklig haha. 
Instagrambild från förra fredagen, badaaa :D

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback