Gröna Lund

Hej kära läsare!
 
Idag vaknade jag upp helt lycklig med ett leende på läpparna, gårdagen var helt enkelt FÖR bra för att vara sann haha. 
Jo som sagt var jag på klassresa till Stockholm med klassen. Bussen gick runt halv nio och när vi kom fram gick vi direkt till Livrustkammaren, som är ett muséem som mest handlar om stormaktstiden. Det var verkligen jätteintressant och jag skulle rekommendera er att åka dit. 
När vi var klara där käkade vi på Mc'Donalds, eller donken som man säger i Stockholm ;) Sen gick vi på gamla stan ett tag, men jag köpte inget. 
När klockan började närma sig tre tog vi djurgårdsfärjan till Gröna Lund. De öppnade vid tre och vi sprang direkt till jetline och testade den. Jag och Emelie åkte men vi hade panik innan, men det var SKITKUL när vi väl åkte. Fick värsta adrealin- kicken haha. Sen åkte vi den massor gånger men det var roligast första gången. Min favorit var dock uppskjutet, den var verkligen den roligaste! Den är mycket roligare på grönan än på liseberg. Men jag åkte nästan allt. 
Jag var mest med mina tjejvänner. Emelie, Amanda och Julia. Men även med Oliwer, Andreas, Mathilda, Henke, Jolle och i slutet åkte jag med Sebban. 
Jag mådde väldigt dåligt efter ett tag dock och ett tag kändes det som jag skulle svimma, allt bara snurra runt och det kändes som jag skulle spy. Men jag tog en paus och tog lite åksjuktabletter och sedan körde jag på igen! Haha :D Men då kände jag inte för att testa eclipse som jag annars gärna hade testat... 
 
Slutet var roligast, då mådde jag inte så illa heller. Avslutade med att åka uppskjutet med Sebban, skitkul!
Är typ världens lyckligaste just nu, finns 2893782098 olika anledningar att vara lycklig och det är så underbart. 
 
Hade världens bästa dag igår och kommer aldrig någonsin glömma den, ett minne för livet med bästa klassen! Som jag kommer sakna enormt mycket... :'(
 
Mer bilder kommer en annan dag. 
På ''donken''.
Gamla stan. 
Cornelia och Erina käkar sockervadd på grönan.
Eclipse!
Allt ser så magiskt ut när man går runt där haha. 
 

Kommentarer
Matilda säger:

Det ser jätteroligt ut! :D Hoppas ni hade en bra dag! :]

2013-05-28 | 15:43:18
Bloggadress: http://matiiildaa.blogg.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback