Har tråkigt så mmm..

♥Hur gammal är du om fem år? 18 år
Vem tillbringade du minst två timmar med i dag? Bästiiisss
Hur lång är du? 160 cm 
Vilken är den senaste filmen du sett? Twilight tror jag
Vem ringde du senast? Amanda
Vem ringde dig senast? Amanda
Hur löd det senaste sms:et du fick? Nae va tråkigt, men vi träffar de säkert nån annan dag t.ex imorgon
Föredrar du att ringa eller skicka sms? Sms tror jag, eller det beror på
Är dina föräldrar gifta eller skilda? -
När såg du senast din mamma? 8 år sedan... 
Vilken ögonfärg har du? Gröna typ
Vilken är din favoritplats? Hmm.. Vet inte
Vilken plats föredrar du minst? Ingen aning
Vad skrämde dig om natten som barn? Mörker
Vad fick dig verkligen att skratta senast? Skrattade väldigt mycket med Amanda förut haha
Hur stor är din säng? Tillräckligt
♥Har du en plattång? yepp
♥Har du mer än 7 nagelack? Haha ja det kan man ju säga, orkar inte ens räkna

Vad har du för dator? Hp.. någonting
Sover du med eller utan kläder på dig? Med
Hur många kuddar har du i sängen? En
Hur många landskap har du bott i? Ett
Vilka städer har du bott i? Det du ;)
Vilken är din favoritglass? ben & jerrys 
Vilken är din favoritmaträtt? Svår fråga, men sallad mest tror jag. 
Tycker du om kinamat? Ja det gör jag
Tycker du om kaffe? NEJ.
Vad dricker du till frukost? Te eller juice
Är du en beroendemänniska? Nja
Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej :/
Kan du några andra språk än svenska? Engelska och lite spanska
Föredrar du havet eller en bassäng? Havet
Vad spenderar du helst pengar på? Kläder..
Äger du dyrbara smycken? Lite
Kan du rulla med tungan? Yepp
Är du kär? Jaa :)<3
Vad har du för ringsignal? Nån tråkig
Vad har du närmast dig just nu som är rött? Min spargris som ser ut som en telefonkiosk haha
Kan du byta olja på en bil? Nej verkligen inte haha
Har du fått fortkörningsböter någon gång? Har ju inte körtkort så nej 
Vilken var den senaste boken du läste klart? Nån twilightbok tror jag
Dansar du i bilen? Ibland Lol
Vilken radiostation lyssnade du till senast? RIX FM OFC 
Hur länge har du campat som längst i ett tält? Inte länge
Har du varit med i tidningen? Jo visst
Vad är det konstigaste du ätit? Haha vet inte
Vilka hemsidor besöker du dagligen? Facebook, instagram, blogg.se, weheartit, youtube
Är du fåfäng? Nej
Ångrar du någonting du gjort? Ja, sjuuuukt mycket :/
Vilket är ditt drömjobb? Helst med musik, men annars personlig tränare, guud så kul! :D
Vad har du haft för husdjur under ditt liv? En hund, en katt och fiskar
Berätta tre saker som dina läsare antagligen inte vet om dig? Jag kan vara otroligt tyst och blyg ibland men jag är helt crazy när jag är med mina vänner haha, jag är helt galen i ost hehe, jag älskar MINIGRISAR! :D
Svär du ofta? Nä inte så ofta
Sverige när det är som bäst? På våren, typ maj. HÄRLIGT!
Kan du åka slalom? Yes
Vad har du ätit i dag? Ska jag räkna upp allt? Nä det orkar jag inte haha
♥När pussade du senast någon? Igår
Vad är det pinsamaste du gjort? Hahaha... 
Vad är det första du tänker på när du vaknar? Neej, vill sova
Vad ska du göra när du svarat klart på alla frågor? HA SJUKT TRÅKIGT :(

Kommentarer
Carro - en emo/scene bloggerska säger:

Hihi roligt att läsa dina svar ^^ Kramisar Carro

2013-05-09 | 21:32:22
Bloggadress: http://quiethell.blogg.se/
josefin säger:

Kul med sånna här inlägg :D

2013-05-09 | 22:48:07
Bloggadress: http://jjosefineklund.blogg.se/
Denkillen säger:

Hej !
DenKillen här !

Jag har just nu två tävlingar som du mer än gärna får vara med på. Den första är en tävling då du kan vinna ett presentkort på 300 kr att designa ditt egna mobil, dator eller Ipad skin/skal för.

Min andra tävling är Veckans Bloggtävling då du får chansen att synas framför mina cirka 500-700 läsare om dagen, du får en egen widget med en länk och en bild på dig eller din header.

Hoppas du får en fortsatt trevlig helg och att du är med :)

// Denkillen
www.denkillen.colin.se

2013-05-10 | 18:01:24
Bloggadress: http://denkillen.colin.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback