Ledighet

Hello!
 
Åh nu är jag ledig från skolan i en hel vecka! Lediga dagar imorgon och fredag, sen helg och sen är det prao på måndag och tisdag. På onsdag ska vi till vår nya skola och hälsa på där, träffa nya klasserna och sådär. Så det är inte vanliga lektioner i skolan förrän på torsdag. Så underbart!
 
Ikväll ska jag vara med Sebban♥, Fille, Andreas och Sandra. Amanda eller Julia kanske skulle hänga med. Kommer nog bli kul :)
Just nu lyssnar jag på musik, har verkligen fastnat för Rihannas låt Stay. Den går om och om i mina högtalare just nu kan jag säga. Funderar på att göra en cover på den också, vad tycker ni?
Det var 13 grader redan imorse, snacka om sköönt. ~Instagram- bild~

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback