Planer för helgen

Hejsan!
Just nu sitter jag i mitt rum och käkar morötter och gurka med dipp. Himla gott alltså! 
Chattar även som en galning med alla möjliga haha. Fredagskväll i högsta kvalité. Nej men jag är väldigt lycklig just nu, känns som om allt kommer lösa sig. Allt gör det till slut ju :) Eller ja, nästan allt. 
 
Har inte så jättemycket planer för helgen men imorgon skulle vi ha någon städdag här hemma. Och så ska jag springa lite med pappa. På söndag ska jag nog vara med Sebban. Framåt kvällen ska jag ge mig ut och springa, igen haha. I såna fall blir det tre dagar i rad. Duktig tjej här. Nej, anledningen till att jag springer är ju för att öka min kondition som verkligen är helt sämst. Är mycket bättre på styrketräning.
 
Ha en fin kväll kära läsare ♥

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback