Prao på coop

Hej på er!
 
Jag bloggade ju aldrig ordentligt igår. Men nu tänkte jag slänga upp ett litet inlägg!
Jag praoade ju som sagt idag och igår. På coop fick det bli och det var så otroligt kul! Ni får mer info om det i en videoblogg som snart kommer upp b.l.a.
 
När jag kommit hem var jag så sjukt trött, men jag sket i det och körde ett kort träningspass. När pappa kom hem var jag osäker på om jag skulle hänga med och springa eftersom jag kände mig nästan lite hängig och hade absolut ingen lust alls att följa med ut och springa. Men jag bestämde mig för att hänga med och springa en kortis i spåret, men den där kortisen blev dubbelt så lång som jag tänkt. Eftersom den där jobbiga känslan försvann rätt snabbt i första varvet och andra varvet gick hur bra som helst. Är väldigt stolt över mig själv som klarade två varv, eftersom min kondition är helt klart sämst!
 
När jag kom hem blev det lite mat och nu ska jag snart hoppa in i duschen. Vad har ni gjort idag?
Duktiga tjejer förbreder sig inför ännu en jobbdag på coop, haha. 
Amanda var inte riktigt beredd på att jag skulle ta kort hahaha.
Och som vanligt, kör vi på en sån där typisk träningsbild som jag alltid lägger upp haha. 
 
 
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback