Sandgropen- Grymt kul

Godkväll!
 
Jag mötte Sebban, Fille och Andreas vid halv nio. Väl vid sandgropen var Sandra och Emma också där. Vi hade så himla kul haha. Jag var rätt tyst dock hehe, jag brukar inte hänga med dem i vanliga fall men det var sjukt kul. Även om det kanske inte märktes jättemycket på mig haha. 
Vid tio ungefär skulle de dra till Sandra, så jag drog hemåt då. Skulle gärna vart kvar lite längre men jag kände att jag inte hade nån lust att gå hem sent i mörkret helt ensam. Nu när jag kom hem tog jag en lång dusch, kände mig så ofräsch. Dels för att jag stank och för att jag var så smutsig. Det är rätt mycket sand i sandgropen som ni kanske förstår. 
 
Men jag ska avrunda detta inlägg nu, ska inte göra så mycket just nu. Imorgon eller fredag kanske jag ska vara med Amanda. Vi får se lite. Aja, hejdå! 
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback