Sleepover

Hej på er!
 
Idag har det vart väldigt varmt och härligt och jag har hängt med lite kompisar. En riktig toppendag helt enkelt!
Vi åt glass i solen och så var vi ute och hängde lite. Nu kom jag precis innanför dörren och ska snart börja laga lite tacos. Ska äta hemma med familjen sen ska jag dra ner till Julia och sova där med Amanda, Julia och Emelie. Vi bestämde det förut och det tackar jag inte nej till precis. 
 
Men jag vill äta hemma lite först för att spendera lite med familjen, och tacos är ju aldrig fel må jag säga!
Men nu ska jag börja packa lite och börja med maten. Vad gör ni ikväll?

Kommentarer
Carro - en emo/scene bloggerska säger:

Sv; Tack så jätte mycket! :D Kramisar Carro

2013-05-11 | 16:17:25
Bloggadress: http://quiethell.blogg.se/
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback