Tjatar om klasserna hela tiden haha

Åhh nu är jag så mycket gladare! Haha jag måste erkänna att jag är bäst på att hitta saker och personer på internet. Om jag hört en låt på radio en gång utan att veta vad låten heter, kan jag lätt hitta den på internet väldigt snabbt. Och om det är en speciell person osv. Det är ju en ganska bra förmåga hehe. 
Jo hur som helst har jag redan hittat tre tjejer som ska gå i min klass på instagram och en tjej skriver jag med på kik. Det känns väldigt bra för då kanske vi ''lär känna varandra'' lite mer innan vi träffas :)
Jag är säker på att klassen kommer bli väldigt bra när man väl har lärt känna varandra. Men skulle väldigt gärna vilja ha med lite fler killar från vår klass :/ Men men vi komer ju i alla fall träffas.
 
Haha herregud vad jag tjatar om klasserna... Ska sluta med det från och med nu :P
 
Oj... Mycket seriös bild. Japp. 
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback