Engelska- prov

Det är verkligen en hel del just nu. Kom hem idag runt ett och satt mig och pluggade massor till engelska- provet som är imorgon, b.l.a 80 glosor, fyra engelska texter och en del grammatik. Men det är mer än så... Så det är en del att plugga på. Men jag känner mig rätt säker nu. Har pluggat en del under lovet också. Hoppas dock att man får god tid på sig imorgon på provet. 
Men efter en hel del pluggande tränade jag ett litet skönt pass. Sedan blev det lax till middag! Underbart gott. 
 
Pappa ska straxt förhöra mig lite och så funderar jag på att ta lite te och frukt snart, är så sugen på det hihi. 
Börjar vid tio imorgon så det är jätteskönt att få lite sovmorgon, som alltid på onsdagar.
 
Hoppas ni får en trevlig kväll och att ni kan stå ut med att jag har massor i skolan just nu så jag väljer helst mitt liv och såna viktiga saker framför bloggen hehe. 
Åhh, saknar sommaren. I detta höstrusk blir man ju bara deprimerad. :( 

Kommentarer
aina [fotoblogg] säger:

Fin bild :)

2013-11-06 | 17:54:33
Bloggadress: http://ainaphoto.blogg.se
aschmanda säger:

fin blogg! :)


Joina gärna Veckans blogg tävling om du ha lust :)
http://aschmandas.se/blogs/27439816/veckans-blogg-v45-vinnareny-omgaang.htm#WriteComment

2013-11-09 | 05:04:02
Bloggadress: http://aschmandas.se/
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback