Hur ska jag kunna gå imorgon.. ?

Hello!
 
Idag när jag kom hem från skolan hade jag ingen lust till att träna, men jag visste verkligen i det läget att det i alla fall skulle sluta med att jag kör ett härligt pass. Och jajamän, visst känner jag mig själv så bra. Haha, det brukar alltid bli så att det slutar med ett träningspass ändå, hur trött jag än är. Det är ju så attans skönt. Idag blev det benen och lilla rumpan som blev de utsatta haha, det brände riktigt mycket i musklerna. Härligt härligt. 
 
Kan lägga upp passet här senare, för det var riktigt bra tyckte jag i alla fall.
 
Men ska hoppa in i duschen nu och senare blir det väl lite återhämtningsmål, det är väldigt viktigt med åtminstone något litet efter träningen. Tänkte satsa på lite frukt, fast skulle behöva lite protein också. Får se hur jag löser det haha :D
En liten trist bild från mobilen, hehe. 

Kommentarer
Elaine - Fotograf & Modell säger:

Fint hår du har :)

2013-11-12 | 22:20:07
Bloggadress: http://capricore.blogg.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback