Lilla magen

Denna helgens slut var inte alls kul, min mage mådde långt ifrån bra. Min mage har vart lite krånglig flera år men i söndags var det hemskt, satt och grät så jobbigt det var :( 
Det beror nog dock på hur min kost såg ut i helgen, den var långt ifrån bra. Och jag märker stor skillnad när jag sköter kosten. Men har därför bestämt att denna vecka ska jag lyssna på min mage! Ska bara äta sånt som min mage mår bra av. Ska dels undvika onyttigheter och snabba kolhydrater så som ljust bröd. Men det är ju ganska självklart. Men även mitt underbara te :( Vet att det har påverkat min mage förr så nu ska jag inte dricka minsta lilla te på en hel vecka, kommer vara tufft för mig som är te- älskare haha ;) 
 
 
 

Kommentarer
sanna♦ säger:

vad tråkigt att du har ont i magen, krya<3

2013-11-11 | 21:02:51
Bloggadress: http://nattstad.se/sannafredrika
zandrajonsson säger:

Nu är tävlingen avslutad! Kika in och se i fall det var just du som vann, om inte så kommer det en ny chans i morgon, kram! :)

2013-11-11 | 23:01:21
Bloggadress: http://fames.se/zandrajonsson
Rebecka - bloggar om skönhet och vardag säger:

Usch, krya på dig! :(

2013-11-12 | 16:42:11
Bloggadress: http://citrusljus.blogg.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback