Lycka

Egentligen slutar jag vid fyra på torsdagar men idag fick vi sluta redan vid tre, vilket innebär att jag hann med den tidiga bussen vid tre. Så kom hem vid tjugo över tre istället för fem, vilket var underbart. 
När pappa ska hem ska vi troligen ut och springa lite, har precis fått i mig lite energi i form av müsli och fil. Yummie♥
Så nu är jag laddad, trots det oändliga regnet som aldrig tycks ta slut. :/
 
Imorgon ska jag se bio med min girls, Cathing fire! Fortsättningen på Hunger games för er som inte visste det. 
Ska bli så kul men berättar mer om det när jag sett filmen. 
 
Har någon av er sett Cathing fire? Var den bra?
 
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback