Soool

 
Har haft en väldigt mysig och skön helg men har inte hunnit uppdatera så mycket tyvärr. Igår var vi på XXL som precis öppnat i stan. Hittade lite grejer som jag kan visa senare. Sedan åkte vi vidare till stan b.l.a och hittade lite saker även där. Så det blev lite shopping för min del. 
 
På kvällen tog vi det mest lugnt, invigde vår fotostudio vi fixat i vardagsrummet b.l.a :D Sen åt vi lite god mat och kollade lite på tv. 
 
Idag skiner solen så underbart och har precis kommit in från en liten promenix. Om ett tag ska jag sätta igång ett träningspass för hela kroppen, tills dess måste jag plugga. 
Kommer lite bilder senare från fotostudion!
Bild från förra vintern, saknar inte den långa och trista vintern. Men saknar julen, snön och skidåkning♥

Kommentarer
Lotta säger:

Sv: Jaa, det håller jag verkligen med om!! Sjukt ledsamt när folk skriver om vad som händer för det är ju inte säkert att alla vill veta det ju :/

2013-11-18 | 09:42:22
Bloggadress: http://olesenstjej.blogg.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback