A little bird

God eftermiddag readerz! 
 
Jag var borta hela dagen igår, kom hem lite senare igårkväll och hade då ingen lust att blogga. Idag har jag hjälpt till lite hemma och runt tre så beställde vi en pizza och delade på i familjen. Ibland får man va lite onyttig ju ;)
Ska straxt hoppa in i duschen och fräscha upp mig lite, känner mig lite sunkig. Som alltid på söndagar hehe.
 
Men som ni märker så har jag inte speciellt mycket att skriva om idag så det är bäst att jag slutar skriva nu, för tråkiga inlägg vill ingen ha ju haha :D 
Bild på en liten fågel hihi.
Fotograf och redigering: Jag

Kommentarer
ebba säger:

fin bild :)

2013-10-13 | 17:57:23
Bloggadress: http://eenilsson.blogg.se
♥ Josefine - www.berlynn.blogg.se säger:

Jag älskar fåglar. De är så söta på något sätt ;) Speciellt små♥

Hehe.

Kram!
Josefine
Delta gärna i Veckans Blogg som pågår just nu på min blogg. 2 vinnare dras på fredag!

2013-10-14 | 21:31:17
Bloggadress: http://www.berlynn.blogg.se/
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback