Äntligen helg

Godmorgon!
 
Nu har jag inte bloggat på ett tag här ser jag... Men i torsdags kan jag säga att jag inte ens satt på datorn något alls. Inte ens för att lyssna på musik. Var med Amanda och Emelie efter skolan och när jag kom hem runt sju- halv åtta så hade jag fullt upp med att hjälpa till lite hemma. Sen är man ju så fruktansvärt trött på kvällarna också. 
 
Igår efter skolan så tränade jag lite, men efter ungefär halva träningspasset var jag tvungen att avbryta. Jag brukar jämnt köra färdigt mina träningspass, oavsett hur trött jag än är. Men min gräns går när man är gråtfärdig, för då är det inte lätt att träna ordentligt kan jag säga. Kan berätta mer sen i ett enskilt inlägg, men det har i alla fall löst sig nu som tur är! 
Igårkväll var Evelina på skoldisco och jag och pappa käkade lite sushi. Mums! Så himlans gott ju.
Jag gick och hämtade syrran runt åtta. När vi kom hem fåt vi det godaste brödet någonsin som pappa hade fixat! Åhh måste bara lägga upp recept, såå gott.
Kollade på idol sedan och tog det lugnt, skönt efter en skolvecka kan jag säga. 
 
Idag däremot kommer Annika och Jonas lite senare på eftermiddagen, blir säkert himla trevligt tror jag :) 
Hoppas ni får en bra lördag kära läsare♥
Så sjukt suddiga bilder, men iaf lite bilder från mina senaste dagar. OBS! Bilden på den lilla tjejen med blont hår och tofs, hon ser inte jämt ut sådär hahah.
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback