Bad boys

Hej och hå. Startade dagen med en ordentlig frukost och drog sedan igång ett riktigt svettigt träningspass. Har inte tränat ordentligt sen i fredags. Har blivit ridnig som träning istället, kände att jag ville svettas lite igen och det gjorde jag kan jag lova haha :D
Har kört repeat på Zara Larssons nya låt, hörde den i somras när hon uppträdde på tv. Älskar den ännu mer nu när det är en video till och allt. Så grym är hon! Alla som säger att hon kopierat Beyoncé rakt av kan ju bara gå och dö. Visst, det är väl lite likt Beyoncé men hon inspireras ju av henne! Haha blir så trött på folk som inte har något bättre för sig än att klaga på allt och alla.
Jag tycker i alla fall att hon är grym, hon kan ju dansa också! Vad tycker ni läsare? 

Kommentarer
♣ Ida - Hon som föddes med LKG säger:

den är ganska bra :)

~ #throwbackthurday hos SSC!
OMG, vad är det som syns på bilden som jag fotade inne på sanatoriet? :o Kika i kategorin "Bilder". ~

2013-10-31 | 13:38:49
Bloggadress: http://idahtt.blogg.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback