Halloween- sminkning

Jag testar lite Halloween- sminkningar tills på Lördag! Testade en blåtira, lite näsblod, septum, lila läppstift och så på andra sidan av ansiktet en naturlig lite finare sminkning.
Har aldrig vart bra på det där med att sminka överhuvudtaget, men detta var faktiskt riktigt kul! Alla andra som kommer med sina latexsår kommer ju äga ut mig, men men jag har gjort mitt bästa! 
 
Blåtiran syns knappt i webcameran men den syns bättre i verkligheten, fast ska bättra på den lite på Lördag. Men testar bara lite nu :) 
 

Kommentarer
Liana säger:

scary! !!

2013-11-01 | 23:01:25
Bloggadress: http://lianass.blogg.se
Amanda säger:

snygg sminkning :D

Svar: Tack :D
Jennifer

2013-11-01 | 23:46:17
Bloggadress: http://amandaerikssons.blo.gg
Louise säger:

Hej! Jag och mina kompisar hade en halloweenfest i torsdags så om du vill ha lite inspiration kan du gärna kika in på min blogg! Om du dessutom gillar Vampire Diaries bör du VERKLIGEN besöka min blogg! Har nämligen ritat av huvudpersonen. Kram!

2013-11-02 | 16:42:50
Bloggadress: http://louisemilson.blogg.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback