Smoothie- frukost

Goodmorning!
 
Käkade frulle för ett litet tag sedan, en god smoothie med lite kokos och några frön (minns inte namnet på fröna). Plus ett ägg till. Muums. ^^ Idag är jag inte hemma för att jag är sjuk, utan för att jag har studiedag. Imorgon också. Väldigt skönt! Får försöka tänka på att jag inte är hemma för att jag är sjuk, utan att jag faktiskt är ledig. Ska försöka njuta av dessa två dagar av ledighet. :) 
Mår mycket bättre idag också! Hostar och nyser 24/7, har lite ont i huvudet och näsan rinner hela tiden. Men annars är det faktiskt bra. Har inte något halsont längre och är piggare. 
 
Har ni några studiedagar denna veckan? 
 

Kommentarer
Erica säger:

ser gott ut :)

2013-10-08 | 15:11:21
Bloggadress: http://nattstad.se/eswensson
Rebecca säger:

gott med smoothie :)

2013-10-11 | 17:57:26
Bloggadress: http://rebeckhaam.blogg.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback