Seg måndag

 Sitter just nu och dricker mitt nya favorit-te, nämligen med vaniljsmak! Det är så fruktansvärt gott hihi. 
Den här dagen har vart lite seg, måndagar är inte min favoritdag precis. Men efter skolan så åkte jag bara hem, tog det lite lugnt och efter middagen tog jag och familjen en liten kvällspromenix. Himla mysigt i mörkret ju. 
 
Imorgon slutar jag redan vid tolv, ska bli så fruktanvärt skönt. Efter skolan ska jag vara med lite vänner och så. Ska även dra igång med träningen efter min jobbiga förskylning, mår inte helt bra ännu men träna kan man ju göra med lite snuvig näsa :)
 
Hoppas ni får en fortsatt trevlig kväll, xoxo. ♥
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback