Sjukling

Då har man gått och blivit sjuk. Inte speciellt roligt, inte alls faktiskt. Det började i lördagskväll då jag fick ont i halsen, hela den natten vaknade jag hela tiden och kunde inte sova för att jag inte alls mådde bra. Efter en hel natts dålig sömn mådde jag inte speciellt mycket bättre igår. När jag kom hem från min mormor så tog jag det bara lugnt och gjorde inte så mycket. Kollade på lite film och drack varm mjölk med honung. Nomnom. ♥
Idag är jag hemma från skolan, har inte så ont i halsen men hostar en massa och är alldeles hes. Och näsan rinner hela tiden. Så ska ta det lugnt idag med och bara vara hemma. Äta panodil i förhoppning om att jag ska må bättre och kolla på 2894739 olika filmer och dricka massa varma drycker. Och dricka massa vatten! Viktigt när man är sjuk. 
 
Men som tur är så behöver jag inte oroa mig för morgondagen för jag har studiedagar tisdag och onsdag, så då missar jag i alla fall inte mer än bara idag. Såklart är det trist att vara sjuk på sina studiedagar, skulle väl antagligen hitta på något med vännerna men ska ta och vila istället och hoppas på att bli frisk! 
 
Vad brukar ni göra när ni är hemma och är sjuka? 
En gammal bild från i påsk. Då hade jag lugg och va lycklig. Trots att den var jobbig ibland så saknar jag den, men bara lite. Inte mycket. För nu ska jag spara ut den ordentligt! Tror jag, eller snedlugg. Skitsamma, för ni bryr er inte. Hejdå! 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback