Tar en liten paus

Godkväll!
 
Nu har jag äntligen en veckas lov, är säker på att det kommer säga SVISCH så är lovet över haha... Men det gäller helt enkelt bara att ta vara på alla mina lediga dagar. Imorgon ska jag till min moster och stannar där tills på onsdag. Så det blir nog inte så himlans mycket bloggning tyvärr, tar en liten bloggpaus därför. 
Är bara hemma torsdag och fredag och på lördagen ska jag fira Halloween lite försenat, med mina fina tjejer. Vi hade tänkt ha det på torsdagen först, men det gick inte så vi fick skjuta upp det till lördagen. Men det blir bra ändå! 
 
Hoppas ni förstår att jag tar en liten paus, ska försöka blogga som vanligt när jag är tillbaka♥
 

Kommentarer
ADARAS.se - Your blogazine säger:

Sötis!:)

2013-10-26 | 02:03:05
Bloggadress: http://adaras.se
ebba säger:

hoppas du får en bra lördag :)
några roliga planer ?

2013-10-26 | 10:39:56
Bloggadress: http://eenilsson.blogg.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback