The Notebook

I fredags kollade jag, Emelie och Amanda på film. Vi såg filmen The Notebook men datorn stängdes av i slutet av filmen så vi hann inte se klart precis hela. Men jag såg klart filmen idag för jag ligger hemma och är sjuk :(
 
Men alltså jag säger bara åh vilken underbar film! Jag måste säga att det var en sån fin film, en kärleksfilm. Den handlar om en evig kärlek. Det är en gammal kvinna som tappat minnet och hennes man försöker återberätta hela deras kärlek för henne. Och den är så himla fin och jag kan säga att jag tjöt massor i slutet, av blandade känslor. Både sorglig, glad och fin och bara åhh så bra! Haha det är verkligen ett måste att se den om ni inte sett den!
Bild från google.

Kommentarer
Milina säger:

Den är bra!

2013-10-07 | 01:33:32
Bloggadress: http://milina.blogg.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback