Underbara tisdag

Godkväll fina läsare!
 
Idag slutade jag redan vid tolv, som vanligt på tisdagar. Jag åkte bara hem själv, kände att jag behövde en ledig eftermiddag för mig själv. Så när jag kom hem käkade jag lite gott mellanmål/lunch (eftersom maten i skolan var, på riktigt, inte alls god). Hälsosamt chokladfluff gjorde jag, har gjort det en gång förut och det är kanongott. Ska förklara i ett enskilt inlägg senare vad det är för smarrigt. :) 
 
Sedan tog jag ett skönt styrketränings-pass och testade mina nya hantlar jag fick av pappa igår! 
Nu ikväll har vi ätit lite god mat, Annika är på besök och det är himla trevligt ^^ 
Just nu däremot har jag hela kvällen, helt ledig. Utan att göra något alls i princip, så underbart. 
Ni kan däremot gärna fråga lite på min ask! Skulle bli himla glad då :D Klicka här eller fråga i menyn! 
xoxo
Lite gottis mellanmål efter träningen, naturell fil och favomüslin♥

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback