Autumn is here

Nu är ju faktiskt hösten här! Längtar tills den kommer på ''riktigt'' då graderna sjunker och löven ändrar färg. Det blir som att komma till en ny, magisk värld. Hösten är magisk. Underbara färger och alla mysiga kvällar då man sitter under en filt med en kopp te och bara myser. Borra sig ner i stickade halsdukar, låta en snygg och mysig mössa vila på huvudet, mysiga sockor som värmer fötterna, sitta framför den sprakande braskamin med en bok och koppla av... Jaa jag har saknat hösten. Helt klart den mysigaste årstiden någonsin.
 
 

Kommentarer
Sofia - Lever drömmen i LA säger:

härliga bilder!

2013-09-16 | 13:06:34
Bloggadress: http://byfia.com
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback