Fredaag

Godmorgon!
 
Är ni också vakna? Själv vaknade jag kvart i sex, eller rättare sagt alarmet ringde då. Var väl inte fullt vaken direkt hehe... Men jag kom upp till slut och har fixat mig i ordning lite. Ska straxt kila upp och käka lite frukost, innan jag tar bussen in till skolan.
 
Vi ska springa 3km idag igen, förra gången blev jag rätt nöjd med min tid. Då sprang jag i mål vid 16 minuter. Men denna gång är jag väldigt osäker på hur det kommer gå, jag har nämligen inte sprungit på hela veckan utan enbart kört styrketräning. :S
Men men, det är inget att göra åt nu ju! Jag får ta det som det kommer. 
 
Men nu klarar vi oss i genom denna dag så blir det helg sedan! 
Gammal bild. 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback