Idol 2013

Nu har ju äntligen idol startat igång igen!
Själv har jag inte missat ett enda avsnitt, musikintresserad som jag är tycker jag att det är helt otroligt roligt att följa alla auditions, fredagsfinaler och allt vad det är. Fast jag tycker att det roligaste är auditions. Men det är så kul att följa alla, ha sina favoriter och sen hoppas på att sin favorit vinner allt och kanske bli en stor stjärna!
 
Jag har redan några favoriter, b.l.a dessa nedan.
Kollar ni på idol? Har ni någon favorit kanske? :D

Kommentarer
benedit ♥ säger:

älskar idol! :D

sv; hihi tack :)

2013-09-02 | 16:28:16
Bloggadress: http://moufieeh.blogg.se
Sophie - Foto & Livsstilsbloggare i Karlstad! säger:

Jasså! jag älskar kräftor :)

2013-09-02 | 17:56:12
Bloggadress: http://autophoto.blogg.se
Lowa säger:

Idol är så kul att se tycker jag :)

Svar; Tack så jättemycket och superkul att du gillar min blogg och mina bilder! Ja, alla bilder på bloggen är tagna av mig om inget annat näms. Även headern är mina bilder! Vad kul att du tycker det!
Ja, jag tycker det ska bli riktigt mysigt med hösten ;)

2013-09-02 | 21:45:28
Bloggadress: http://lowaek.blogg.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback