Och så var den helgen slut...

Halloj!
 
Vad gör ni idag? Är det regn och rusk hos er också? Här har det i alla fall regnat hela dagen men det är ganska mysigt tycker jag. Har suttit med min gitarr i 3 timmar idag, det var så himlans kul så jag kunde inte sluta spela hihi. Men har faktiskt hunnit lära mig en del under dessa timmar.
Jag har annars känt mig rätt seg idag så körde nyss ett träningspass för överkroppen. Jättehärligt verkligen, ska köra en liten stretch sen också. Som jag vart riktigt kass på senaste tiden, har glömt att stretcha helt enkelt. Och det är ju himla dumt för man blir ju så stel om man inte stretchar. Och det vill jag ju inte vara så nu blir det skärpning.
 
Annars har jag haft en väldigt trevlig helg. Vi har haft besök och det har vart hur trevligt som helst! Vi gick ut en lång promenad igår med deras hund. Så åt vi ''lite'' mat... Haha det var helt sjukt! Så sjuuuukt mycket mat. Med gino till efterrätt, vilket är varm frukt med riven choklad. Mums! 
Idag käkade vi en helt otroligt stor brunch också, med äggröra, bröd, ananas och en massaaa annat. Haha har aldrig ätit så mycket mat på en helg tror jag. Men gott var det :) 
 
Imorgon är det skola igen, är inte alls taggad men det är bara att bita ihop. Ska även klippa mig i veckan tror jag och det ska bli så skönt, mitt hår är helt usch just nu haha. 
xoxo
Instabild. Tråkigt kanske men måste ta lite nya bilder till bloggen för har verkligen bildbrist! 
 
 
 

Kommentarer
Beatrice säger:

Helgerna bara rusar iväg.... :/

2013-09-22 | 20:04:31
Bloggadress: http://beatricenygren.blogg.se
Anonym säger:

Fin blogg!:) Vad gör du?:)

2013-09-22 | 20:11:04
Bloggadress: http://hissdiss.blogg.se
Maja säger:

sv; mår bara bra, är lite sjuk bara så är hemma!
händer idag då?
kram, :)

2013-09-23 | 08:03:26
Bloggadress: http://mmajah.blogg.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback