Äggwrap med avocado och ost-fyllning

Perfekt mellanmål eller lättare lunch. Helt sjukt gott! Viktigt att tänka på är att avocadon måste vara riktigt mogen, min var tyvärr inte det så jag fick skära den i små, små bitar och därefter mosa så gott det gick. 
 
♥Ett ägg
♥½ avocado
♥2 msk kvarg
♥Valfri krydda
 
1. Häll ägget i en skål och vispa runt så att det blir en gul smet. 2.Stek sedan ägget och tänk på att det ska bredas ut över stekpannan och bli rätt stort. 3. När du vänt på ägget, lägg direkt på 1-2 ostskivor och låt de smälta medans ägget steker klart. 4. Mosa under tiden en halv avocado och blanda med övriga ingridienser. Jag valde en grillblandning som krydda. 5. Rulla därefter in avocadoröran i ägget och strö på lite mer krydda ev.

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback