Good morning-smoothie

Startade denna morgon med denna goda frulle. Smoothien var fantastiskt god enligt mig! Men en sak som ni kanske bör tänka på är att om ni inte gillar för mycket kakao- smak kanske ni bör ta lite mindre av just kakao. För jag älskar nämligen kakao i smoothies, eller inte kakao i hallonsmoothies kanske men ja, ni förstår. Det blev rätt mycket kakaosmak så om ni inte gillar det så ta lite mindre :)
 
  
 
 
♥ 125 g kvarg (lite drygt 1 dl)
♥ 1 apelsin
♥ 1 msk kakao
♥ 2 krm kanel
 
Skala apelsinen och ta bort lite av det vita på den. Lägg ner apelsinen i klyftor i en mixer och tillsätt alla andra ingridienser. Mixa och häll upp i ett glas!
 
 
 
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback