Happy easter

Godmorgon och GLAD PÅSK!
Har blivit bemött av fina ''glad påsk''- meddelanden från finaste vännerna under denna morgon. Och nu vill jag önska er en riktigt härlig påsk! Denna påskhelg kommer bli mycket lugn och jag kommer fortsätta vila från träningen p.g.a min förskylning som sitter kvar. Vill vara på säkra sidan innan jag börjar träna igen så lär väl inte starta förrän på tisdag. 
Idag ska vi i alla fall upp till Annika för att käka lite god mat och eftersom jag fyllde år förra veckan och Jonas fyller år snart så ska vi fira lite grann. Ska bli väldigt mysigt :)
 
Men vi ska inte vara där förrän klockan fyra så jag har tid att fixa mig och ta det lite lugnt ett tag. 
Jag vill bara önska er en supertrevlig påskhelg och glöm inte att ta hand om er själva och det inte är fel att unna sig något extra under påsken, för det är vi alla värda♥ Kram


Lite påskiga bilder från veckan. I torsdags så klädde vi ut oss till påsk-kärringar alla tre, jag, syrran och moster. Haha så himla snygga ;) Vi fixade även hästarna så att de blev hur fina som helst och gick och bjöd på godis till några på gården. Älskar Sols snygga frisyr haha! ♥
Sedan har ni en bild på tårtan som jag och syrran fixade, den var mycket roligare att dekorera än att äta kan jag säga. Riktigt roligt! Vi bjöd på den igår efter påskmiddagen, men jag är inte så förtjust i tårtor, men den va helt ok. 

Kommentarer
Lina säger:

Hihi, söta bilder! Glad påsk :D

2014-04-19 | 10:52:31
Bloggadress: http://linawestrins.blogg.se
Beccys 2.0 säger:

Snygga frisyrer på hästarna:)

Svar: Självklart att jag hjälper till och jag är bara glad över att jag kunde hjälpa dig med din header :)

2014-04-20 | 00:38:07
Bloggadress: http://beccys.com
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback