Påsklov!

ÄNTLIGEN PÅSKLOV! Yeeeeeeeeeey! :D Nu kommer ni inte få läsa några fler ''idag har jag pluggat''- texter här på bloggen, ett tag framöver i alla fall. Hemkunskapsprovet gjordes idag och jag blev väldigt nöjd faktiskt med resultatet. Det gick bra, kändes det som i alla fall. 
 
När jag kom hem gjorde jag i ordning ett snabbt mellanmål som dock blev otroligt gott. Hade tänkt ut och köra intervaller idag egentligen... Men nu är det så att jag för ca. 3 veckor sedan var förskyld och nu har alla i min familj blivit förskylda. Och tror ni inte att jag börjar känna av lite halsont eller? Ohhhh jag blir helt SJUKT arg om jag skulle bli förskyld IGEN?! Det är ju helt sjukt i såna fall, det kan bara inte vara något sådant jag känner av. Hoppas det går över snabbt som attan. Men hopper i alla fall över träningen idag eftersom kroppen har lättare att ta emot sjukdomar när man tränar...
 
Men glada miner nu! Är sjukt lycklig just nu, kan knappt fatta att jag är ledig hihi :D
 

Såhär såg dukningen och middagen jag tillagade på hemkunskapen ut, kassler med pasta och tomatsås. Blev faktiskt rätt nöjd med upplägget. Men det vart himla mycket att äta klockan tio på morgonen dock.. 
Dagens underbara mellanmål, äpple med kvarg och kanel. Lite kokos också. Perfection♥

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback