Presents

I lördags hade jag ju en tjejkväll, eftersom jag fyller år på lördag. Så jag fick även lite presenter från bästa vännerna! Det är helt sjukt för de köpte så HIMLA fina presenter att jag nästan blir tårögd haha, så sjukt mycket också. Kan inte förstå? Hur som helst försökte jag fota allt men ljuset sög, så ja, därför ser det ut som jag har tagit bilderna med något ännu sämre än mobilkameran... Blir så ARG, varför vill inte ljuset alltid samarbeta med mig för?
Allt i en och samma bild, body misten luktar som sockervadd och vanilj och den är nog den bästa misten från VS jag någonsin testat, håller hela dagen också! BÄST♥
Fick även ett läppglans och en ögonskugga, men ögonskuggan lyckades jag tappa så den gick sönder ( :'( ) och läppglanset rymde från bilden, men det finns där till vänster om bilden, promise. 
Världens gulligaste neccesär och två ansiktsmasker, älskar neccesären! Den ser så lyxig ut hihi. 
Allt detta (plus en borste hehe) fanns i ännu en neccesär, som jag också älskar! Kommer användas mycket kan jag lova. 
 
 
 
Kan inte ens förklara hur glad jag blev för allt, har testat en del saker men inte allt än så länge. Men det jag testat är bäst bäst bäst!
 

Kommentarer
MATILDA säger:

vad gulligt av dom! :D

2014-04-11 | 15:00:15
Bloggadress: http://matildays.forme.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback