Serietips?

Snart har jag sett klart alla säsonger av One tree hill och jag börjar få lite smått panik hehe. Vad ska jag se efter? Hur överlever man utan sin dagliga dos av one tree hill?
 
SÅ, ös på med massor tips på bra serier så blir jag jätteglad! Vilka är era favoritserier? Gärna någon i samma stil som one tree hill, typ någon slags high school- serie, eller iaf med ungdomar. Måste bara hitta en serie som är åtminstone hälften så bra som oth, kommer aldrig hitta något precis lika bra för det går bara inte. One tree hill forever♥
 

Kommentarer
HJJONSSON säger:

Friends!

2014-04-17 | 12:11:49
Bloggadress: http://www.hjjonsson.se
Heeej:) säger:

Pll

2014-04-17 | 13:24:30
:) säger:

The vampire diaries och the originals

2014-04-17 | 13:25:11
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback