Green sugar on my nails

Godkväll!
Som tur är så är denna måndag snart över, måndagen är ju alltid den värsta. Men nu är jag laddad för att fortsätta resten av veckan med massa positiv energi. 
 
När jag kom hem var det första jag gjorde (efter att ha gjort mig en smoothie) att sätta mig och plugga, måste få in allt ordentligt inför proven. Men när jag tröttnat blev det ett träningspass för armarna, wiiee bästa träningspasset på hela veckan! 
Sedan hjälpte jag till med maten som blev världens godaste tonfisksås med pasta, mums! En favorit när det gäller vardagsmat. 
 
NU ska jag fortsätta plugga lite men sedan blir det en kväll med massa one tree hill och mys, hihi ha en fin kväll finaste ni!

Smoothien är gjort av apelsin, mango, blåbär och en skvätt naturell fil♥

Kommentarer
♫♪ sandra säger:

nice!

2014-04-08 | 12:18:51
Bloggadress: http://www.sandramusic.spotlife.se
MATILDA säger:

gott med smoothie :D

2014-04-08 | 16:37:13
Bloggadress: http://matildays.forme.se
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback