Sunday

Söndagsångest, som alla andra söndagar. Är inte minsta lilla taggad på kommande skolveckan, kommer på riktigt dränkas i plugg. Fy så tråkigt. Visst, det är bara två prov men vill verkligen prestera bra på båda och det är hur mycket som helst att plugga till. Men det är bara att bita ihop, har ju trots allt påsklov veckan efter, sååå skönt. Dessutom fyller jag år på lördag, så jag har väl något att se fram emot ändå. :)
 
Som sagt så sov tjejerna över här inatt och det var en hel del att göra igårkväll men förrutom att det blev lite stressigt, så var det väldigt roligt! Idag vaknade vi väl runt tio och käkade lite och fixade oss, innan de drog hemåt. 
Denna dag består av att mest ta det lugnt, behövs efter gårdagen kan jag säga. Från morgon till kväll var det massor att göra. Men ska nog ta mig ut på ett intervallpass eller liknade, behöver lite frisk luft känner jag. Och såklart, blir det en riktig pluggdag också. Yeeey va kul... 
 
Hoppas ni får en bra dag i alla fall!♥


Var och kollade på alcazar igår förresten! De var väldigt bra, gillar deras senaste låt från mello. Sämsta bilderna dock hehe... 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback