TGIF: Thank god it's friday

Det gick hyfsat bra idag att springa ändå, blev en tid på 15.30 minuter så är ändå rätt nöjd. Men ska försöka få ca. 14 nästa gång vi ska springa om 2 veckor. Kommer lägga in en hel del kondition i min träning fram tills dess, men vill samtidigt köra lika mycket styrketräning som jag kör nu. Så det lär bli en del mer träning framöver, taggelitagg ^^
 
När jag kom hem så städade jag undervåningen och därefter totalt mördade jag mina ben haha. Herregud, vad jag älskar mitt nya benpass! Har kört det en gång förut och nu när vi sprungit innan var det extra jobbigt. Blev heeeeelt slut och körde så svetten rann ordentligt kan jag säga. Åhh blir så glad att jag kommit så långt i min träning, att jag faktiskt kan köra så pass hård träningsnivå. Och ökar hela tiden också, träning alltså, vilken lycka♥
 
Har i alla fall precis käkat tacos med familjen, var vrålhungrig och tacos går ju att äta hur mycket som helst av! Är mycket mätt nu i alla fall och snart blir det lite tv-mys sedan massa avsnitt av oth som vanligt hihi. 

Älskar mina nya tränings- tights, så sjukt snygga och sköna!

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback