Tjejkväll

God förmiddag!
 
Denna lördag har jag fullt upp kan jag säga, ska strax in för att handla en massa inför ikväll. Eftersom jag fyller år om en vecka (?!) så tänkte jag bjuda in tjejerna för en tjejkväll. Så de ska sova här i natt och vi kommer käka lite god mat, ha en smoothie- tävling (haha så typiskt mig), kika på film och ha massa kul. Myyys♥ 
Men det är en del att fixa så denna dag kommer jag inte ha något annat att tänka på knappt. Men ville bara säga hej lite snabbt så hoppas jag att ni njuter av denna soliga och lediga lördag (ni som är lediga förstås) och har det bäst! xoxo
Haha, bilder från i julas. 
 
 
 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback