Tropiska energibollar

Alltså på riktigt, jag har gått och blivit lite smått förälskad i alla dessa olika sorters bollar. Idag gjorde jag något som jag aldrig testat förr och det blev helt fantastiskt! Jag vet, de ser inte perfekta ut, men de är så perfekta de kan bli till smaken! Så himla söta och goda. Gjorde en väldigt liten sats idag, men inom en väääldigt snar framtid kommer jag göra dessa till minst dubbla receptet. Kommer knappt hinna titta på dessa innan de är borta kan jag säga hehe... 
 
6 stycken mini-bollar
♥ ½ dl kokos
♥ 4 dadlar
♥ Några bitar mango (bara slängde i lite som jag kände för)
♥ 1 msk kvarg
♥ Kakao, frön eller annat att rulla i
 
Blötlägg dadlarna några timmar innan, för att det ska gå lättare att mixa de. Mixa sedan allt med en stavmixer och rulla till små bollar (eller stora). Rulla bollarna i vad du vill, jag rullade några i kakao, psylliumfrön och en är precis som den är. 

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback