Valborg o allt

En bild från idag (fråga mig inte vad vi håller på med haha) och så lite egopics ofc bjudar jag på denna valborg hehe...
Dagen har vart rätt så skön och nu är det äntligen en 4- dagars helg som väntar. Helt otroligt skönt måste jag säga. Kommer verkligen försöka koppla av till 100% och inte tänka på skolan alls, har som tur var inte fått med mig några läxor eller annat plugg över ledigheten.
Vi har precis käkat lite och ska snart dra in till stan för att kika på någon brasa och lite raketer, men annars ska jag inte göra något alls ikväll. Vädret är ju inte precis toppen heller så man blir inte så sugen på att hitta på något, i alla fall inte utomhus. Men däremot på fredag ska jag in till stan med lite vänner och gå på tivoli! Gaah, så himla kul hihi. Och på lördag blir det att åka till Stockholm, kommer spendera min lördag där och sedan ska vi åka med birka paradise på kvällen. Så himla mysigt ju!♥
 
Vad ska ni göra, om ni nu är lediga något?

Kommentarer
Kanske lämna en kommentar innan du går?

- Elaka kommentarer anmäls
- Reklam är okej
- Jag är mer än gärna med på veckans blogg eller liknande
- Jag gör gärna bloglovin- byten
- Jag svarar på alla frågor som ställs
- Om du lämnar din bloggadress så kikar jag in på din blogg
- Alla foton är tagna av mig om inget annat sägs
- Kopiering är förbjuden utan lov!

Nu kan du lämna din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback